reklama

Jackpot je už 7 000 000 000 a rastie!!

Dlh v zdravotníctve už presiahol sumu 7 miliárd korún a stále rastie. Smiešne na tom nie je už nič. Aj keď, priznám sa, ešte pred pár mesiacmi mi to čiastočne smiešne pripadalo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Ale keď si uvedomím, že v čase, keď Valentovič preberal rezort, bol dlh len niečo okolo 1 miliardy, tak sa mi vo vrecku otvára motorová píla. A nielen to. Keby som videl aspoň nejaký progres, ale nič. Zrušené 20 korunáčky, hurá, socky môžu jasať, teraz už máme konečne zdravotníctvo zadarmo. Ale potom nechápem, ako môže mať dlhy, keď je zadarmo? A pre každého. Nevadí, veď iste sa všetko napraví, keď zakážeme zisk a vytlačíme súkromné poisťovne z trhu, čo je asi jediný bod programu na ministerstve zdravotníctva. Čo je podobná hlúposť, ako amputovať si boľavú hlavu. Problém boľavej hlavy síce vyriešim, ale otázka je, či tým najlepším spôsobom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Inými slovami, namiesto znižovania skutočného dlhu, redukciou lôžok a zúžením základnej starostlivosti ideme riešiť imaginárny problém, ktorý vôbec nie je problémom. A čo je horšie, zabíjať rok času niečím, čo nám nijak nepomôže. Ale čo už, červení to vždy vedeli najlepšie.

Dostala ma však správa, že petície za zachovanie druhého piliera a plurality v zdravotníctve sa na rokovanie parlamentu dostanú až po prerokovaní zmien v druhom pilieri a v zdravotníctve. Čomu hovorím maximálna ignorácia občanov, o ktorých tak veľmi Smeru údajne ide. Je to, akoby mi napľuli do tváre, keďže som obe petície podpísal aj ja. A ako hovorí Vlado, občan staň sa vôľa tvoja zostalo nenaplnené, podupané a zahodené.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ak sa niekto bude oháňať, že 160 000 podpisov a ľudí je málo, tak by ma zaujímalo, koľko ľudí je za kroky, ktoré vláda a Smer plánujú? Pod petíciu za jedinú poisťovňu sa podpísalo pár tisícok ľudí. Ministrovi poslalo listy sedem fanúšikov, no tisíce sa ich podpísalo v hromadnej pripomienke proti, ktorá tiež zostala ignorovaná. Asi mi začína byť z politiky seriózne zle.

Juraj Straka

Juraj Straka

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent ekonómie, so záujmom o šport, politiku a hlavne peniaze;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu