reklama

Prečo sa mračia iba voliči Smeru?

Som petičný a protestný fanatik! Akákoľvek petícia sa na Slovensku rozbehne ihneď si o nej naštudujem všetko čo sa dá. Neexistuje, že by som prešiel po meste a nepristavil sa pri stolíkoch s podpisovými hárkami a nespýtal sa o čo ide. Môj posledný zážitok je s milou dievčinou, ktorá bola na môj vkus až moc nesmelá.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (57)

Išlo o petíciu za pluralitné zdravotníctvo . Na sebe mala nie moc sexi zelené tričko a petičný hárok v ruke. Štandardná zostava pri petícii, poviete si nič zvláštne. Dievča ma však aj napriek tomu upútalo svojou nesmelosťou. Jej akoby nenápadne sa približovanie k okoloidúcemu štýlom, akoby vlastne ani nič nechcela no pritom už s prvou hláskou na jazyku ma fascinovala. Ak náhodou človek šiel rýchlo a s klapkami na očiach, dievča len prešlo okolo a tvárilo sa, že vlastne ani nič nechce.

Ja som sa samozrejme, ako už ostrieľaný petičný borec pristavil pri dievčine sám. Nechal som si vysvetliť o čo ide a s radosťou som sa podpísal. Poďakovala a ja som si šiel sadnúť na neďaleké lavičky. Tušil som, že sa dnes zabavím. Sledoval som jej nesmelú chôdzu a odhadoval koho asi tak osloví. Vžil som sa do jej situácie a povedal som si koho by som asi tak oslovil ja? No je to petícia proti komunizmu, boľševizmu a debilným návrhom Valentoviča, určite nie nikoho nad 40 rokov;). Dievča si však takto evidentne svoju cieľovú skupinu nezadefinovalo a tak zábava mohla pokračovať v plnom prúde.

Prvý adept deduško. Komunistický svetrík, staré hnedé topánky. To bolo to, čo ma hneď upútalo. Čistá robotnícka trieda, volič Smeru. Nachvíľku sa pristavil, že reku si vypočuje, o čo ide. Dievča nedopovedalo ani prvú vetu a zamračený starček agresívne mávol rukou a div, že neodstrčil mladú slečnu do neďalekých kríkov. Zasmial som sa, vedel som to;). Ďalší kandidát bol mladý usmievavý chlapec v obleku, evidentne sa asi vracal z novej práce. Vytešený, optimista, hovorím si, dievča toho oslov. A stalo sa. Chlapec samozrejme bez problémov podpísal a s úsmevom pokračoval ďalej v ceste.

Ďalšia pani na holenie. Asi 50-tnička, zamračená, úzke pery, presne ten typ ženy, pri ktorej sa modlíte, aby ste ju nevyfasovali na matiku;). Dievča ledva otvorilo ústa a už si muselo vypočuť prednášku, akoby z úst jej najvyššieho mocipána pána Fica, jasná volička Smeru. Div, že jej nevynadala a odcupitala preč. Opäť naštvaná a agresívna. Našťastie ju nasledoval mladý párik opäť v pohode vyzerajúcich ľudí, ktorí petíciu podpísali. Bohužiaľ to som už musel ísť preč, no aj tak som si cestou analyzoval typologicky ľudí.

Zistil som, že všetci zamračení a od pohľadu nie moc dobre naladení ľudia, ba až agresívni si nenechali príležitosť mladej dievčine buď vynadať, alebo porozprávať o tom, aká je len hlúpa, ako to Róbertko všetko urobí a že konečne je tu spravodlivosť. Na druhú stranu, spokojní a bezstarostní ľudia s úsmevom na tvári evidentne nevoliči Smeru, podpisovali, rozprávali sa, usmievali sa. No proste radosť pozerať. Čo mi z toho vyplynulo? Dve veci: Väčšina voličov Smeru sú zamračení ľudia.Nikdy neoslovujte ľudí v komunistických svetríkoch, môžete schytať;)

Juraj Straka

Juraj Straka

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent ekonómie, so záujmom o šport, politiku a hlavne peniaze;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu